Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2011 13:11 - magic
Автор: daniko13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1222 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.01.2011 18:07


Денят е … - началото на лунно затъмнение.

После ... после след светофара всичо се промени,  на ъгъла чакаше невидимото Аз. Спрях, а то  се усмихна - „Приятно ми е ... отново…” 

Исках да говоря за всичко ... приютени  от дим, случки и странности , как можеш за няколко часа да разкажеш години?

… за нещата, срещането, липсите, живота и хубавите и не хубавите мигове. Времето сякаш спря  - усетих  топлината. Нямаше значение с какво съм облечена,  имам ли грим. Никой не ме питаше, защо съм излязла от вкъщи, дали съм ядосана, колко съм изморена , къде съм била ,  коя е любовта на живота ми, дали ми се свива още стомахът от нея или не. Да говоря, да се смея и веднага след това да стана сериозна, да мълча, да пуша, да тръгна на стоп до ...  да ... . Мога... През нощта. В центъра на … и сигурната компания на невидимото Аз.

Полетях с крилете на ангел ...
– 10 градуса , ръцете замръзваха. Въздухът режеше. Застанах на ръба и погледнах отгоре - всичко се сля в светлината на нощта . Осъзнах колко съм малка. Колко е неясен смисъла ... Колко незначителна може да бъде линията на живота. Поех въздух отново и отново - всичко остана назад.

Летях -
- независимо от малките  "сърдечни" болки, несбъднатите мигове, от безкрайните  мисли , от кръстопътищата  мълчания.

Летях -

Без капка страх.
Без колебание.
С вяра.


Денят е ...

image

6 март 2010 г.



Тагове:   ден,   дни,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: daniko13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 60027
Постинги: 25
Коментари: 9
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930