Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2019 11:59 - пеперудите не са ... това което са ...
Автор: daniko13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 321 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01.2019 16:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
***
 - Тръгваме!
Приятелите са и за това да те изкарат от клуба в два и три четвърти 
след полунощ ... Годината е хиляда деветстотин  ... и някоя. Набързо събран багаж - накъде ? ... не ме интересува - важно е движението.
Влак, автобус ... събудих се .
Каффееееееееееееее  дози в огромно количество, непропорционално на теглото . Бяхме стигнали крайната точка.
***
Възпитанието изисква, запознавайки се, да произнесеш:
- Приятно ми е , ...аз  ...
В този миг успях да словосъчетая:
- и на мен,  ...
Ако можеше светът да се обърне, да не съществува , да ме скрие ...
Часовете минаваха , наподобяващо на  докосната  игла върху грамофонна плоча, ... безмълвно.
- Тръгваме!
Непознатият поглед  хвана крайчеца на широките ръкави завързани на възел...Часът отново бе и три четвърти  след изрева на луната...
Вървяхме нанякъде , в пространство , продължително и мълчаливо.
Лабиринтът на пътя определи посоката към  покрива - наподобяващ писта за безмоторни самолети.
Защо ли започна голямото"простиране" на дрехи?
Шарени кецове полетяха в бездната, а  утрото не искаше да се събужда.
- Искаш ли да поспиш?- прошепна вятъра на лятото ...
***
Събудих се в Големия град.
Шумът - същия.
Еежедневието на "невиждащите" хора - константна величина.
Изкачвайки стъпалата ... - усетих падащия воал необяснимо трептене.
...
Някой почука на вратата! Някой , който беше хванал крайчеца на студените ми пръсти.
...
- Тръгваме!
... 
непознатият познат поглед !
Часовете преминаваха през палитрата на ранноесенната жълто оранжева светлина, открехнала прозореца.

...
Влакът имаше разписание , но кой да помни кога е?
 - Заминавам! -След седмица зад  Океана.
 - Тръгвай - !
***
Понякога има и чудеса.
***

За тази след седмица в този Голям град , аз видях очите на Х , слизайки от автобуса на спирка У, в галактическото измерение на невероятностната  Z.

Act. I.  
Автобусът спря, вратите се отвориха и се разминахме безмълвни, ... единствено погледите се усмихнаха.  Act. II.  
Автобусът спря, вратите се отвориха и се разминахме безмълвни, ...
единствено погледите се  усмихваха.
Act.III.
Автобусът спря, вратите се отвориха и се разминахме безмълвни ...
единствено погледите се смееха.

***
За тези седем дни между влака ...  и самолета , непознатият, който имаше име ... остави на прага на тъй наречения мой живот, бял плик , със сини   "Par Avion,",  и мастилени следи ... "За ... - която живее на покрива. "
с танцуващи думи върху листа:

" Аз се усмихвам ...  и ти  също ..."

***


Господи , изхвърлих от речника си думите "искам" и "трябва".
Моля те, не знам дали те има, 
не ми отнемай "желая".

P.S. Преди месеци получих mail ... , някой някъде ме познавал и се бил срещнал с някой който знаел за мен и ...
и този другия  написа:
- ! Усмихни се ! ..
. Тръгваме! ...

END

P.S. Всяка прилика с действителността е реална. Героите не са измислени.





Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: daniko13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 60031
Постинги: 25
Коментари: 9
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930